Wednesday, June 8, 2011

Industrial Training..

Dah 6 minggu dah aku LI..macam cepat je..huhu..aku sekarang buat LI dekat ngan umah aku..kat Wrosdee Resources..ni syarikat kontraktor..untuk projek ni..this company upgrade Jalan Morak-Kebakat-Cabang 4 Tok Mek Ngah..1st week start keje..kami pergi main ofis kat kb..agak bosan la duduk kat sana..maklum la..tak ada keje..dok borak2 n baca drawing..huhu..

Second week..aku ke site ofis..huh!!best la..sebab dekat ngan umah..hahaha..beberapa minit duduk kt situ..the 1st guy tegur..oh no..this guy..yang aku usha 7 tahun lalu..haha..excited ke..??hmmm..masa aku usha dia dulu..aku tengah sekolah..masa tu form 2..dia buat projek jalan depan umah aku..hehehe..sekarang dia dah jadi projek manager..best nya..

Tak sangka pulak leh jumpa balik..aiseh..time kat sekolah dulu..aku pernah bercita-cita nak menyertai this company..atleast dapat gak walaupun hanya sebagai trainee..that guy walaupun umur dah hampir 40..tapi still muda and ensem macam aku tengok 7 tahun lalu..tapi sayang..dia belum kawen lagi..isk isk isk..

ada 4 minggu lagi untuk LI..aku tak tahu perasaan aku sekarang..sedih or happy..macam tak nak habis pon ada..sebab staff kat company tu baik2..layan aku tak macam trainee..boss pon baik..humble..macam setaraf dengan workers..walaupun nanti dah habis..facebook kan ada..connecting people..haha..

ok..happy holiday semua..:)



No comments:

Post a Comment