Friday, April 22, 2011

best jadi mereka..



ermmm..kenapa aku tak jadi macam kawan2 yang lain..?dah la cantik..pandai pulak tu..huhu..kalau lelaki..dah la hensem..pandai pulak tu..hari ni geng2 aku pakat dok kira pointer..ermmm..of course la pointer aku yang paling 'baik'..tak pe la..dah memang rezeki aku setakat tu je..sem ni memang aku rasa teruk sangat and aku baru rasa kejatuhan..selalunya aku mendapat nasib yang baik sejak dari UPSR sampai aku masuk matrikulasi..bila masuk U..aku dah rasa yang aku tak dapat berada di tempat itu dah..macam orang cakap..hidup ibarat roda..kadang2 kita berada di atas n kadang2 kita berada di bawah..now, aku baru rasa kesedihan berada di bawah..huhu..tapi orang di sekeliling aku banyak bagi nasihat esp my mum and my new mama..hehe..

sekarang yang paling aku risau sekali pasal exam steel timber and traffic..adeiii..semua tu boleh menyebabkan result merudum sampai ke bawah tanah..huhu..kalau yang steel tu aku rasa dah tertanam kat dalam runtuhan bangunan dah..adeii..traffic pulak dah congested..muahaha..aku sedih sangat pasal steel..padahal benda tu aku dah ajar kawan aku yang lain pada hari sebelumnya..tapi..bila time exam..rasa blur..macam orang bodoh je..maybe sebab dah bercampur dengan timber..so..jadi tertukar step..tu la orang kata..kalau Allah nak tarik rezeki kita..bila2 je boleh..ni disebabkan aku banyak buat salah dengan orang terutamanya lecturer2 ku..kawan2..n esp my parents..huhu..sorry semua..macam mana aku nak minta maaf..?aku tak tahu pun sapa yang aku buat salah and aku tak tahu pun aku buat sapa2 sakit hati dengan aku..im sorry..:(

yang pasa exam traffic pulak..yang paling geram n bengang sebab tak cukup masa..huhu..study week hari tu memang kami pulun habis2 traffic..sebab 4 unit...then malam sebelum exam tu dah hafal formula segala..tapi time exam..adeii..sikit je formula yang perlu digunakan..tapi dia punya benda yang kena buat tu banyak sangat..kena buat table dah berapa banyak..tak campur lagi satu soalan tu kena buat benda sama tapi lain2 value..lagi sakit hati bila tengok markah kat tepi..aduhai..buat bukan main banyak..tapi 4 markah je..??arghhh!!..berbaloi ke..??!!

for next exam hari selasa ni..i will try my best untuk buat yang terbaik..chaiyok chaiyok..aja aja fighting..hehe..

note: rasa sangat2 rendah diri n segan dengan mereka semua..i know who am i..hurmm..








No comments:

Post a Comment