Monday, April 4, 2011

civil life @ USM..

Actually ak dah malas nak edit blog ni..tapi sebab my chinese fren give me this idea..n i think it is very nice idea..haha..ak letak nama dia tn la..senang..nanti kalo letak full name..sume cari sapa tn ni plak..kahkahkah..~

actually ak ada setahun lagi nak grad..then kuar usm..dah xleh jumpa kawan2 civil especially that guy..haha..gila la ko tikah..boleh pulak minat chinese guy..ramai lagi malay guy..tapi..malay guy x hensem n baik cam dia..hoho..nama dia teeetttt..xleh gtau..tapi aku panggil dia oppa je k..kwan tn..

hari ni ak wat hal..pergi curi2 tangkap gambar dia pulak..sampai aku tertangkap dengan tn..adoi..tapi tak pe..tn je yang tahu..yang lain tak tahu kot..hoho..

Actually selama tiga tahun baru aku perasan kewujudan dia..sebelum ni kenapa tak nampak ye..?hurrmmm..aku kenal dia pon sebab satu group untuk RC design..kalau kawan aku tanya sapa group member aku untuk RC design..aku tak ingat pon nama dia..tak pernah dengar..teruk kan..??tapi tiap kali masuk kelas tutorial n need to discuss about our project, dia yang start menyapa kami..senyum kat kami..hehe..masa tu dia dah tunjukkan ke'genius'an dia..haha..tapi aku still tertanya-tanya sapa la ccw ni..sehingga la aku tengok nama dia kat board civil depan ofis..yang dapat dean list setiap sem..huh!! group member aku top student rupanya..masa tu aku memang terkejut giler ar..macam mana la aku tak tahu..
aisehh..~

kalo tak..dah banyak kot gambar candid aku ambil..tetttt!! actually aku pon tak tahu kenapa minat dia..padahal tak sama religion..aiya..tapi tak pe..sekadar admire dia sebab baik..has good manner..pandai..HANDSOME(korean look u know..)..hahaha..aku tak nak share gambar dia..nanti korang minat dia pulak..hahaha..wekkk..:p

one day ak panggil dia oppa..(drama korea lak..sebab dia kan macam korea..haha..)..oppa tu aku anggap macam adik dengan abang la..tapi sejak jadi my oppa..dia dah jadi famous dalam kalangan malay girls..aku pun pelik..sebelum ni tak de pulak orang lain yang pernah satu group dengan dia cakap pasal dia..haiihh..tapi orang lain tak boleh panggil dia oppa..amaran keras!!! hahaha..

tapi sapa yang satu group dengan dia memang beruntung la..dah la pandai..tak kedekut pulak tu..korang tanya je soalan..confirm dia boleh jawab..haha..dia dah macam buku dah..tempat rujukan..kekekeke..~

p/s: kepada tn..jangan share ngan orang lain ye..haha.
.

No comments:

Post a Comment