Wednesday, April 13, 2011

happy day..:)

hari ni sangat dinanti-nantikan untuk sem 6 iaitu hari last viva..haha..viva traffic..seperti yang dirancang..kami pergi ke school dalam pukul 2.30 pm..then dalam pukul 3..group members aku yang lain pon sampai..iaitu gang2 tn..ok..

lepas tu..dalam pukul 3.30 pm..kami decide siapa yang akan masuk dulu untuk viva..lepas tu kami decide aku, mak lang, kak ira, and lina untuk gang kami..then..untuk gang chinese pulak..mereka suruh lau and tn masuk dulu dengan kami..huhu..masa tu sedih sangat..ingatkan oppa akan masuk dengan kami..sebab semalam masa kami nak viva..oppa yang akan masuk dulu..tapi kan cancel semalam..tapi tak pe la..terima je..kami sedang tunggu group yang sebelum ni keluar..bosannya..!!

then, dalam 3.45 pm..group sebelum aku pun keluar..mereka ada bagitau la apa yang Dr tanya..then aku ambil la dengar la sikit2..hehe..tiba2..kami 4 orang dah masuk..tinggal 2 orang lagi sebab nak cukupkan 6 orang..ok..sorang lagi fatin yang masuk..tiba2 aku tengok oppa macam nak bukak kasut je..haaaaaa..~oppa masuk sekali..EXCITED..!!:p

then masuk dalam bilik Dr..semua relax dulu..hehe..sebab Dr pun sibuk dok main computer..then ada orang call..dalam 10 minit gak kot duduk saja2 dalam bilik Dr..haha..(dalam hati biarlah duduk macam tu dalam 30 minit pon tak pe..hehe..)

1st turn ialah kak ira..then mak lang..aku yang ketiga..hehehe..soalan Dr biasa2 je..ermmm..oppa turn yang last..iaitu yang ke-6..hehehe..masa Dr tanya..fuhhh!! dia jawab dengan penuh confident..khusyuk tengok dia explain kat Dr..huh!! aku suka tengok dia jawab soalan..cara dia explain tu memang cool and steady la..hikhikhik..kalau aku dapat soalan tu la..apa yang akan aku jawab..?? memang dia ada personaliti untuk jadi engineer yang hebat la..

dalam 45 minit kot sesi kami habis..mengalahkan viva steel and timber pulak..hehehe..masa kat luar..aku tengok dia explain kat gang2 dia yang lain yang belum viva..hehehe..(sempat lagi tu..) mereka semua memang baik..gang mereka sepatutnya masuk group yang kedua..tapi mereka masih bagi peluang untuk syimah, ain n bee masuk dulu..padahal gang mereka dari tadi lagi tunggu kat situ..(macam tu tak bersyukur lagi ke kawan2 ku..?? mereka dah tolong kita banyak dah tau..tu pon nak cakap ko buat semua betol la..) masa kat luar bilik Dr..aku ada tanya kzh.."tak pe ke mereka masuk dulu..??u all kan datang dulu sini" then kzh jawab dengan senyuman yang comel tu " tak pe" semua gang dia gelak..hahaha..aku pon tambah "no more cute boy dah"...dia lagi malu2..kesian dia..

tiba2 aku dengar satu suara ni..aku rasa hsiang chuan..dia tanya aku.."semalam u ada post you are very cool oppa kat fb kan..??" hahaha..malu kot..dah la cakap depan2 oppa..aku apa lagi..dari duduk sembang2 terus bangun..and rasa macam nak lari turun terus je..*blushing*

lepas balik jumpa Dr megat, kami jumpa tn n oppa n yang lain..hehehe..then aku macam biasa la..suka usik tn..lepas tu mereka cakap tn nk pergi billion jap lagi..aku pun gelak2 je la..otw balik..lina ajak aku pergi parit buntar..katanya nak pergi billion and kfc..ok..aku ikut je..mula2 pergi kedai baju..lepas beli baju..pergi billion..tiba di pintu masuk billion..cesss..boleh pulak ada promotion durian kat depan2 pintu..dah la anti durian..alahai..sabar je la..masuk pun tutup hidung..geram!!

kemarahan aku hilang apabila..tetttttt..aku nampak someone kat dalam billion..ohh no..mereka datang betul2 la..ingat tadi cakap main2 je yang nak pergi billion..adeii..ok..pergi kat mereka and say hi la..hehehe..acara usik mengusik mestila berlaku kat sana..macam biasa..senyum je..hikhikhik..then mereka keluar n hilang entah kemana..aku n lina pergi kfc n terus balik..

mood: sangat2 happy today...:) :) :)

No comments:

Post a Comment