Tuesday, April 12, 2011

HARI PALING SEDIH..:'(

hari ni second day untuk study week..huhu..malasnya nak study sebab sem ni 3 papers je..untuk budak yang ambil computer class..hikhik..for concrete student..sorry to say la..u all ada 4 papers..hahaha..hari ni pulak ada viva untuk project traffic..berdebar la jugak..huhu..

semalam aku message Dr Joe bila kami boleh buat viva..so Dr cakap "after 3 pm"..ok..then aku cakap kat groupmates aku yang viva lepas pukul 3..ok then we wait until 3 pm..tapi tak boleh buat viva lagi sebab one of our groupmate tak sampai lagi..dia balik rumah nun jauh di sana..kelantan..so have to wait for her la..

at 10.30 am..tn message aku..dia cakap dia nak balik report traffic yang kami buat sebab ada sedikit salah..ok..then pukul 11.30 am..oppa and kzh datang library untuk ambil report tu..then aku tanya la kat mana salah..dia pun tunjukkan tempat yang salah tu..huh..!!tempat tu kami tujuh orang yang buat..masa tu aku dah rasa nak menangis dah..benda senang macam tu pon kami boleh buat salah..selalu je susahkan tn and the gang..*sigh*..

aku ada message tn..aku cakap kita tunggu bee sampai...masa tu bee ada kat gerik lagi..maybe dalam 2 jam 30 minit lagi akan sampai..aku continue study traffic tapi x rasa selesa..maybe sebab berdebar nak viva..huhu..

tak habis dengan tu..another problem coming..huhu..dah hampir pukul 3 pm seperti yang dijanjikan..gang2 aku dah sampai kat school..kami tunggu kat depan office..then bee call one of them cakap dia dah sampai kat usm..aku ajak kak ira naik jumpa Dr Joe kalau2 kami boleh viva pukul 4..then Dr cakap kalau nak habiskan semua tak sempat..kalau 6 orang dulu masuk boleh la..tapi..kami tak bawak report..report ada kat tn..so..macam mana ye..??masa tu pening sangat..tak tahu nak decide macam mana..some of us nak viva sekarang..n some of us nak viva esok..then we decide tomorrow afternoon..

tapi suddenly gang2 tn pon sampai..aku terkejut jugak..sebab tadi decide nak buat esok je..then kenapa mereka datang jugak..then kalau tiba2 Dr cakap tak boleh viva hari ni macam mana..?kesian mereka datang jauh2..last2 viva cancel..so..hmmm..

kzh pon sampai..tercungap-cungap..maybe sebab naik tangga sampai aras 3..penat sikit kot..n masa tu dah nampak muka dia yang tak puas hati..aku dengan yang lain dah takut dah masa tu..tiba-tiba kekecohan berlaku di luar bilik Dr Joe..kzh marah kat bee..aku dengan yang lain pon terkejut..sebelum ni dia pendiam je..huhu..betol la orang cakap..orang yang pendiam ni kita x boleh ramal reaction dia..huhuhu..sekali dia marah..alahai.."no more cute boy dah" haha..

after that everything settle la..then oppa ajak kami masuk untuk viva..tup tup Dr cakap esok..alahai..kesian mereka..aku rasa masa tu mereka lagi bengang kot..huhu..sorry my friends..

semua benda ni aku yang menjadi punca..aku sepatutnya arrange masa dengan baik..aku sebenarnya patut suruh some of us buat viva dulu..tak payah tunggu bee..so..benda ni tak akan berlaku..huhu..sangat2 bersalah..2 kesalahan dalam satu hari..dan aku dapat rasa yang mereka amat menyesal group dengan aku..and will not take me as a group member again..huhu..sorry ya..aku banyak susahkan mereka..sejak aku group dengan mereka..mereka banyak terbeban..selalu buat masalah..dan aku malu and segan dah nak buat projek dengan mereka..sorry guys..next time..I tak akan group dengan u all dah..I tak mahu menyusahkan u all..sorry again..next project u all boleh happy2 dah..this is ur last project with me..for next sem..u all boleh buat project dengan happy2 dah..

*rasa amat2 bersalah dekat bee, tn and the gang..*
SORRY..SORRY..SORRY..SORRY..
i should put this song to this post..(akon-sorry, blame it on me)..walaupun lagu ni tak ada kaitan dengan this story..just to express the word..

p/s:cheer ye kzh..dun be so angry..no more cute boy la..^^


No comments:

Post a Comment