Wednesday, April 13, 2011

you are very cool..

dalam keadaan tegang hari ni kenapa kamu boleh cool lagi..?kenapa..?kenapa..? orang yang patut bengang, marah, berapi adalah kamu, oppa..tn and kzh..sebab pagi tu u all berdua dah bagi effort u all pergi ambil report yang salah tu dengan saya kat lib..and u all jugak la yang banyak curahkan ilmu u all untuk projek ni..tapi time tu kamu relax je..macam tak ada apa-apa berlaku..dalam keadaan tadi boleh lagi kamu senyum..and cuba tenangkan kzh yang sedang panas..then oppa..masa tu kamu memang cool la..kamu boleh lagi tanya "kalau Dr tanya mana kita dapatkan map tu..kita nak jawab apa..??haha..memang terbaik la..tapi masa tu nak tergelak pon ada jugak..haha..kan masa tu semua orang tegang..tiba2 ada seorang yang baik and sempoi macam kamu datang untuk tenangkan keadaan..ada jugak ye orang yang macam u..?? dah la baik..boleh kawal keadaan..and memang nampak cooooool sangat...who will be your wife later..??hmmm..very lucky that girl..

macam mana u all handle benda tu..??then kat cafe, u all relax je time tu..then boleh cakap lagi benda tu sikit je..padahal banyak kot benda yang kami buat silap..at that time..saya rasa terharu sangat..u know what, after i say sorry kat u all, then u all balik kan..masa tu saya tak boleh nak tahan air mata..terpaksa keluar jugak masa tu depan2 orang ramai kat cafe..saya tak percaya sebab wujud lagi orang yang sebaik u all dalam dunia..dah la kita lain2 agama dan bangsa..tapi u all still say that benda tu tak ada apa..sikit je..time tu i bertambah respect kat u all..

oppa..saya rasa saya makin like like kamu la..hahaha..and sekarang saya dah bertambah respect kat kamu..and sekarang saya masih tak boleh terima lagi kewujudan orang sebaik u kat dunia ni..u are my angel..^^

indah sungguh makhluk ciptaan Allah..have good manner, humble, respect others,handsome,clever,genius and semua lengkap la..hope one day u will be saudara sesama agama dengan saya..ameen..:)

No comments:

Post a Comment