Tuesday, April 5, 2011

my usm life..:)

actually usm life ni best jugak la..tapi certain waktu tu menyebabkan aku sangat tak suka dengan cara usm..arghhh!!!time 1st year and 2nd year best lagi la..boleh enjoy lagi orang kata..haha..tapi bila dah masuk 3rd year..huh!!! tensionnya..

before this senior dah cakap yang 3rd year sangat2 busy..hmmm..betol ke..?kalo nak tahu betol..naik 3rd year dulu..memang betol la..sangat2 busy..tapi yang peliknnya..time dekat nak exam..time tu la nak suruh hantar design..test..viva..huh!!ada pulak lecturer bagi projek baru 2 minggu sebelum study week..grrrr!!

tapi tak pe..yang penting buat dengan ikhlas ye!!haha..
minggu ni ada 5 test..start hari selasa sampai jumaat..rabu siap ada 2 test lagi..aigoo..~
dan minggu ni nak kena hantar projek geotek dengan design steel and timber..memang sangat kelam kabut..tu tak cakap pasal viva lagi..

last week ada viva untuk geotech design..hehe..korang leh guess tak aku group dengan sapa untuk projek ni..??haaaa..mesti la dengan CCW..hehe..
tapi aku sedih dengan kawan2 ak..mereka kata aku gatal sebab nak masuk group oppa..sebab ada oppa..huhu..sebenarnya tak..masa tu semua gang aku dah dapat ahli group..tinggal aku sorang je yang tak de..dah la time pilih group tu aku kelam kabut nak g kelas computer..mana sempat nak cari orang lain..group ni kena campur dengan lain2 bangsa..
time aku nak g kelas tu..gang ccw tanya aku dah ada group ke tak..so..memang aku tak de group lagi..huhu..so..plis la faham my frens..aku bukannya sengaja masuk..tapi aku fikir korang dah ada group..so..aku terima je la..dont blame me n call me gatal ye..!!
huhu..

nak dijadikan cerita..aku sorang je pompuan dalam group tu..lagi satu aku sorang je melayu..erm..memang mencabar la..dah la aku ni group dengan gang2 scorer..segan kot..
tapi diorang memang baik..sangat2 baik..banyak tolong aku..before starting our project..aku berdebar jugak..dah la aku tak pandai guna geoslope..huhu..alhamdulillah..setelah hampir sebulan siapkan projek tu..akhirnya kami dapat siapkan projek tu..dan dah viva last week..memang u all great la..dapat bintang dari Dr..hehe..thanx a lot my groupmates..

hidup tak aman lagi ni sebab belom viva steel and timber and project traffic belom siap lagi..huaaaa..~

p/s: projek traffic buat lambat2 pon xpe..sebab leh jumpa oppa lagi..:p

No comments:

Post a Comment