Tuesday, April 12, 2011

final exam dah tiba..

aku sekarang dah 3rd year..kejap je masa berlalu..aku rasa baru beberapa bulan je masuk usm..huhu..masa tu memang aku mengamuk nak masuk sini..alahai..sebabnya aku tak suka engineering ni..tapi gatal nak letak masa isi borang upu dulu..isk3..sebabnya 1st n 2nd choice aku tu aku letak pendidikan..kihkihkih..nak jadi cikgu tau.. 

masa tu family aku pujuk la..ermmm..then terpaksa la mengalah..kalau tak..nak pergi mana..??hahaha..kawen..?? ermmm..tak mungkin..lepas masuk sini..punya la tak suka belajar engineering sebab senior dah cakap susah..apa lagi..down terus la..tapi..still boleh continue kan..sampai la 3rd year..hohoho..tapi macam kejap je masa berlalu..


aku ada geng tau..pompuan saja..gang kami 6 orang semuanya..geng budak2 desasiswa jaya iaitu gang yang tak pedulikan orang lain..
tambah2 budak2 lelaki melayu yang satu course..aku pon tak faham kenapa...hmmm..tapi dengan budak chinese lelaki boleh masuk pulak..kehkehkeh..~
ada lecturer panggil kami gang kongsi gelap..macam funny je..hehe..lepas tu ada technician tu panggil kami gang pandu puteri..tapi kami tak nak sebab pandu puteri pakai skirt..seksi..kehkehkeh..so, kami tukar jadi gang puteri Islam..sopan sikit sebab pakai baju kurung..ngehngehngeh..

start 3rd year 1st sem paling best..masa tu aku baru kenal coursemates..hahaha..macam lucu pulak sebab 2 tahun berlalu tanpa mengenali coursemates..memang la kami kenal nama mereka..tapi jarang2 sembang n gelak2..masuk 3rd year baru la start nak bercakap n merapu-rapu..aku baru perasan..kami xpernah satu group dengan budak melayu lelaki..(kalau group pilih sendiri la..kalau lecturer pilih..kena terima la..hehe..) dan kami lebih prefer budak lelaki cina lagi..huhu..dunno y..tak ngam kot..tak pe..tak payah fikir la..

dan 3rd year jugak la aku kenal tn and the gang..sebab aku kan satu group dengan oppa..aku tak pernah jumpa lagi chinese friends yang sangat baik macam mereka..walaupun kami lain2 agama, tapi mereka tak pernah kedekut ilmu..kami banyak terhutang budi kat mereka..kalau time dekat nak final exam..kesian mereka sebab terpaksa menjadi tempat rujukan..tu la..time biasa..tak nak belajar..masa nak exam baru nak susahkan orang lain..huhu..sorry ya tn, oppa n kzh..ada tu sampai banyak kali call mereka..terutama tn..then ym..nasib la x buat webcam dengan mereka..hahaha..sebab kami tak faham soalan past year la..tak tahu nak cari solution question tu la..question ni la..aihh..sorry again tn..memang kami akan ingat jasa kamu semua..huhuhu..

ermmm..ada setahun lagi kan..memang tak lama pon setahun tu..pejam celik..pejam celik..dah masuk bulan 7 tahun 2012..then kita grad bulan 9..macam sedih pulak..huhu..tapi kan..sekarang ni aku tak tahu la kenapa aku suka sangat ambil gambar kawan2..dalam lecture..masa buat project..buat design..rasa macam nak tengok selalu..dan rasa macam nak pergi jauh je..dan takkan jumpa lagi..hmmm..apa pun..all the best untuk semua..luv u all..and i will miss all of u..:'(

p/s: selamat menempuhi final exam untuk semua..!!^^





No comments:

Post a Comment