Saturday, April 23, 2011

khayalan..

aku ni sejak kecik lagi suka tengok cerita..selalunya cerita melayu la kan..hehe..tak kan chinese pulak..tapi chinese pon tengok gak..kan ada subtitle kat bawah..hehe..masa tengok cerita, aku terbayang nak jadi macam dalam cerita tu..ye la..yang paling best time belajar...aku sangat suka bila ada best friend dengan bangsa and agama lain..kalau ikut cerita tu..rumah duduk dekat2..then dalam kelas duduk sebelah2..lepas tu pergi makan or doing something pun sama2..kat sini sekali je aku pernah makan sama2 dengan chinese guy iaitu dengan coursemate aku..dia memang selamba la..dia jenis tak kisah and happy go lucky..hehe..

kat sini..aku teringin nak ada best friend dari bangsa lain..then belajar sama2..kalau ada masalah boleh kongsi sama2..then kalau nak pergi makan..pergi sama2..hehehe..berangan je..tapi sampai sekarang pun tak jumpa..maybe mereka tak suka kawan dengan malay kot..hurmmm..its ok..hehe..

yang tu kalau tengok cerita melayu..time kecik2..kalau time sekarang dok tergila-gilakan cerita korea..aigoo..~semua benda nak macam korea..nak makan makanan korea la..guna sudu n chopsticks macam korea..nyanyi lagu korea..ringtone phone pon lagu korea..isk isk isk..nasib la nama tak tukar jadi nama korea..pengaruh korea kuat sangat..hehe..then kalau tengok cerita korea..mesti nak jadi macam couple dalam cerita tu..sweet kan..tapi kalau kehidupan sebenar..tak de la sweet macam tu sekali..hahaha..tu semua khayalan..

note:hope yang sweet2 tu jadi kenyataan..hehe..^^

No comments:

Post a Comment